şimdiye kadar hiç kaçak elektrik kullanmadım, bildiğim kadarıyla kullanan 3. derece akrabam bile yok. öğrenci iken de kullanan arkadaşımı da hiç duymadım. ama görüyorum ki bazıları bunu normal, bazıları da öğrenciyken çalmayı normal görüyorlar ve bunlar yazar olmuşlar. eğitim ailede başlar. birileri bir şeyleri çalmayı normal görüyor ise bunu çocuklarına aşılar. ülkenin önemli bir bölümü hırsız.
tanım: su testisi
17.08.2019 · 44. sıra
karizmatik bir nick olsun
16.08.2019 07:49