Sık geçen başlıklar

umut bulut'un galatasaray'ı icraya vermesi 1

ekşi'de gör
profesyonel bir futbolcunun alacağını istemesidir. 3 gün önce tudor'a 'profesyonelce' imza attıran yönetim alacağını isteyen futbolcuya neden laf etmiş şimdi onu anlamadım. profesyonelliği önem veren gs taraftarı da umut'a laf etmez herhalde.