Sık geçen başlıklar

ultraslan'ın koç holdingi boykot çağrısı 1

ekşi'de gör
bu gs'liler puan kaybedip kaybedip niye fener'e ağlıyor anlamıyorum.

bu arada boykotu başlatana liste için teşekkürler. kullanmadığım ürünler varmış, onları kullanmaya başlayacağım.