Sık geçen başlıklar

ulaştırma bakanlığı'nın izmir metrosu ödeneği 1

ekşi'de gör
sabah nihat sırdar'dan duydum, şaka sandım, araştırdım gerçekmiş; ulaştırma bakanlığı 3 büyük şehirde metro yapımlarına aktaracağı kaynağı açıklamış:

istanbul'a aktarılacak kaynak: 3,2 milyar tl
ankara'ya aktarılacak kaynak: 1,1 milyar tl
izmir'e aktarılacak kaynak: 30 bin tl

geçtim milyarı, milyon bile değil. 30 bin tl. şaka gibi.
sonra izmir köy, izmir gelişmiyor.
sen hükümet olarak türkiye'nin en çok vergi veren 3 şehrinden biri olan izmir'den vergileri toplarken ondan topladığın vergileri izmir'e değil de başka şehirlerin kalkınmasına harcarsan, izmir'i cezalandırır, ve yatırım, yardım yerine köstek olursan izmir tabii ki ilerlemez. tüm izmirlilerin bu cezalandırmayı, bu kinci tutumu görmesi ve tepkisini koyması lazım.

kaynak:

(bkz: https://tr.sputniknews.com/…ul-milyar-izmir-bin-tl/)

ayrıca:

(bkz: izmir/#35655582)