instagram biosunda "benim sırrım 18 yaşında 30 yaşındaki dayılardan fazla kazanmayı bilmem" falan yazıyordu. şimdi göreceğiz. o yazıyı da silmiş bu arada.
(bkz: #158296827)
valla sikerim he bi konsomatrisle empati yapmadığımız kalmıştı. bu yüzden bile laf yiyoruz. gram üzülmedim hatta içimin yağları eridi. korunmaktan bi haber iki gerizekalı bi bok yemiş üstelik bu salaklardan biri 2 ay önce yukarıdaki gibi atar gider yapıyordu. ben "33 yaşında bir dayı" olarak eşşek miyim yıllarca okudum maaşlı çalıştım. bu nasıl ülke lan hakkıyla çalışana vergisini ödeyene, pavyoncusu gelir fırça atar, fenomen kara aklamacısı gelir fırça atar, onlyfansçısı fırça atar bu nedir oğlum ya hakkıyla çalışıp vergimizi ödeyip bi de sizden nasihat mi dinliycez?
20.12.2023 · 26. sıra
demokratdikta
19.12.2023 14:46 ~ 14:58