Sık geçen başlıklar

uefa organizasyonlarının gs'ye ihtiyacı var 1

ekşi'de gör
averaj esprisi yapan fenerli kardeşim, canım, bebegim benim. ben orda averaj takımı olurken sen burda akhisar'dan 3 yiyip küme düşmeme mücadelesi veriyordun. o ileri zekanla hiç düşündün mü acaba galatasaray bu haldeyse, akhisarspor'un her maç küskülediği benim şikesi tescilli takımım ne olur acaba avrupa'ya giderse diye ?

galatasaray'ın avrupa'daki son dönem performansı ile ilgili üst düzey inanılmaz espriler yapıyorsun ama sence de şu 12-13 senede gerçekten komik ve acınası durumda olan senin takımın ve taraftarları değil mi ? kaldı ki şampiyonlar liginde 0 puan çekerek bu konuda da rekoru elinde barındıran bir takımın taraftarı olarak bu espriler şakalar biraz ironik olmuyor mu ?

öptüm.