Sık geçen başlıklar

uefa ülke puanında geride olmamızın sebebi gs'dir 1

ekşi'de gör
artık kabul edilmesi gereken bir gerçek.

galatasaray son 5 sezonda çıktığı 28 avrupa kupası maçında 2 galibiyet, 9 beraberlik, 17 mağlubiyet aldı. bakın tekrar yazıyorum; son 5 sezonda sadece iki galibiyet.

uefa kulüpler sıralaması son 5 yıla göre düzenleniyor. yani gerçek şu ki ülke puanımızın bu kadar değer kaybetmesinin sebebi galatasaray'ın bu başarısızlığıdır. 20 sene önce avrupa'nın ikinci klasman kupasında başarılar elde etmiştir. ve hala 20 sene önce ki başarısından dolayı tüm türk takım taraftarlarından kendilerini desteklemesini beklemektedir. ve desteklemeyenleri hainlik ile suçlamaktadır. artık bu algıcı takımın kastığı algılar değişmelidir.

şimdi gelip fenerbahçe 2001/2002 sezonunda şampiyonlar liginde 0 puan aldı, 2007 de beşiktaş liverpool'dan 8 yedi gibi algılarla gelmeyin. üstüne basa basa söylüyorum; uefa kulüpler sıralaması son 5 sezona göre yapılıyor. o yüzden bu algınız hiç tutmaz!

dalga geçtiğiniz fenerbahçe, fetöcu şerefsizlerin oyunları olmasaydı neler yapabileceğini avrupa'da gösterdi. en kötü dönemlerimizden birinde 2013 yılında avrupa ligi kupasında yarı final gördü. ondan birkaç sene önce de şampiyonlar liginde çeyrek final gördü. 96/00 arası bilenler bilir; tüm fikstür galatasaray'a göre ayarlanıyordu. beşiktaş birkaç sene önce şampiyonlar ligi grubunda namağlup çıkarken fikstür resmen beşiktaş'ı engellemek için hazırlanır gibiydi. şenol güneş bu duruma çok değindi ama algıcı gsliler tarafından eziklikle suçlandı!

son 5 sezonda beşiktaş'ın ülke puanına katkısı şu şekildedir;

2014-15: 11.000

2015-16: 7.000

2016-17: 20.000

2017-18: 19.000

2018-19: 5.000

toplam: 62.000

son 5 sezonda fenerbahçe'nin ülke puanına katkısı şu şekildedir;

2014-15: -

2015-16: 12.000

2016-17: 10.000

2017-18: 1.500

2018-19: 8.000

toplam: 31.500

avrupa fatihi'nin! ise şu şekildedir;

2014-15: 5.000

2015-16: 9.000

2016-17: -

2017-18: 1.000

2018-19: 7.000

toplam: 21.500

bu seneki durum ise yine hezimet. oynanan iki maç var. atılan gol sayısı: 0 alınan ise 1 puan var.

ülkemizde hakem hataları! ve algı oyunları ile bir şekilde avrupa'ya giden galatasaray'ın avrupa başarısızlığı ortadır. eğer seneler önceki başarılardan konuşursak 78/80 arası avrupa'nın en büyük kupalarını kazanan nottingham forest'i ingiltere'nin en büyük kulübü kabul edelim. geçiniz efendim geçiniz!

edit 1: geçen sene ligde zor kaldınız diyen gerizekalıları göstermiş olan başlık.

o ligde zor kaldınız dediğin fenerbahçe’nin geçen sene ülke puanına katkısı; 8000

peki şampiyon olan gs’nin geçen sene ülke puanına katkısı kaç biliyor musun; 7000 hemde tarihin en kolay şl grubunda!

leş sezonumuzda bile gsden daha fazla katkı yapmışız. mallar ya!

hadi şimdi psg’ye 1/0 yenildiğiniz için sevinin ve sizin başarısızlıklarınızı desteklemedikleri için insanlara hain deyin!

edit 2: mantıklı açıklamaları ile ali sami bey’in “türk olmayan takımları yenmek” misyonu ile kurduğu ve bünyesinde en büyük türk futbolculardan biri olan metin oktay’ı bulunduran şerefli galatasaray taraftarına teşekkür ederim. küfür eden gs’liler ise tarihlerini sicili bozuk teknik heyetinden ve fetocü futbolculardan sandıkları için onlara küfürlerini misliyle iade ediyorum.

başlık bu kadar tepki çektiğine göre eski eşki sözlük formatına uygun olarak buraya en sevdiğim futbol kitaplarından birini bırakıyorum;

johan cruyff- benim oyunum