Sık geçen başlıklar

twitter'da paylaşılan havalimanı b. king menüsü 2

ekşi'de gör
gozunuzden gelsin. agiz dolusu kufur yazmak lazim da buraya yazmiyoruz iste.

3 sene once ıstanbul havalimaninda beklerken aciktik 4 tana hamburgere, sadece hamburger bakin, yaninda hic bir sey yok, 4 basit tavuk burgere 100 kusur lira para almislardi.

yurt disinda havalimanlarinda market de var fast food dukkani da var. fiyatlar sehir merkezi fiyatlari ile birebir ayni. ucaktan inince, yemekle ugrasmayalim evde diye havalimaninda rahat rahat yemegimizi yiyip ayriliyoruz. insan gibi para oduyoruz