yoksa sen o havluyu götüne mi sürüyosun?
edit: başlık sahibini ilk önce troll sandım ama haklı olabilir, bugün taharet bezi diye bir şeyin var olduğunu öğrendim :/ bilmez olaydım..
edit2: ben dahil hepimiz alay ettik. ön yargımızı si*eyim.. meğer taharet bezi denen boktan bir malzeme varmış. harbi boktan bir şey..
edit3: bunca yıldır görmediğimiz dolayısıyla bilmediğimiz bu boktan malzeme tekrar hortladığına göre ekonomik kriz ne boyutlarda siz düşünün.
04.02.2020 · 46. sıra
salk
03.02.2020 00:17 ~ 10:06