yapsaydınız?
türkiye'nin en eski ve belki de tüm illerde örgütlü tek partisisiniz. bürokrasi ve zenginlikten yana hiçbir sorununuz yok.
bir laf vardır, çaylar içilmiş götler sikilmiş diye. olan oldu, bu saatten sonra bari susun da küfür yemeyin.
düz vatandaşların sandık sandık koşturduğu ortamda benim yaşadığım bursa'da merkezde bir okula sandık başına 3 müşahit verirseniz buna ancak şov derim ben. kırsala, doğuya yapacaktınız örgütlenmeyi.
edit: hızımı alamadım. eğer böyle bir durum varsa, kanıt da varsa en azından makul şüphe varsa konuyu yargıya neden taşımıyorsunuz? yargı adil, özgür vs diye düşündüğüm için söylemiyorum, en azından gerekeni kağıt üstünde yapsanıza?
15.06.2023 · 4. sıra
mangoluoralet
14.06.2023 10:33 ~ 11:14