manidar.
hastanedeki temizlik personeli sekreter mesaim bitti deyip 1 dk fazladan çalışmıyor sen cerrahlara 15 nöbet tutturup 7 nöbet parası ödüyorsun. bu adamlar gece yarısı ameliyata giriyor. uyku denilen bir şey yok. cerrahların çoğu antidepresan kullanıyor. yapılan işin niteliğinden tut alınan risklere stres seviyesine kadar adamların 5 yılı direkt çöp. 5 yılla kalsa iyi o süreçte yaşananlarla ömür boyu psikolojik sorunlu insanlar yaratıyorsun. insan olan bu işi yapamaz. hali hazırda bu işi yapanlara maddi manevi gereken önemi vermiyorsun. hayvan muayene etmek insan ameliyat etmekten daha çok kazandırıyor.
daha onlarca şey yazılır da. ben başlığa ithafen son olarak şunu diyeyim,
o kadrolar dolarsa amk zaten
28.02.2022 · 47. sıra
akil taker mind fucker
27.02.2022 18:37