Sık geçen başlıklar

tus dershanelerinin kayıt için 17 bin tl istemesi 1

ekşi'de gör
dershane müdürü de yazmış ileride senin için önemli olmayacak bir meblağ diye. ne kafalar yaşıyor bu insanlar anlamak zor