Sık geçen başlıklar

tsk'nın sınırları korumama gerekçesi 1

ekşi'de gör
askerliğini bir sınır karakolunda yapmiş birisi olarak hayretler içinde izliyorum.
mayınlı sahaya inek geçse vurduğumuz oluyordu şimdi insan sürüleri geçiyor ve bunun denetimi gözden kaçıyor.

bence antlaşma var yoksa o kadar insan sürüsü koşa koşa giremez bugün yarın belli olur kokusu çıkar.