askerliğini bir sınır karakolunda yapmiş birisi olarak hayretler içinde izliyorum.
mayınlı sahaya inek geçse vurduğumuz oluyordu şimdi insan sürüleri geçiyor ve bunun denetimi gözden kaçıyor.
bence antlaşma var yoksa o kadar insan sürüsü koşa koşa giremez bugün yarın belli olur kokusu çıkar.
10.08.2021 · 14. sıra
kotukedi
09.08.2021 00:08