evladım sizin derdiniz hak falan değil ki… sizin derdiniz sadece bir şeylere itiraz edip, dikkat çekmeye çalışmak…
-devlet zorunlu askerlik ilan eder-
“ya ben askerlik yapmak zorunda mıyım?”
-devlet bedelli askerlik ilan eder-
“ya ben para vermek zorunda mıyım?”
“ya sadece parası olan kurtulacak öyle mi?”
-devlet askerliği kaldırır-
“orduyu tasfiye ettiler, ordusuz kaldık!”
-devlet homoseksüel vb. cinsiyetlere elverişsiz der-
“sen benim asker olamayacağımı nasıl iddia edersin?!”
al örnekleri çoğalt, sonu yok… %100 haklı bir devlet de yok, onun da peşinde değilim… ama sizin sıkıntılı bireyler olduğunuz %100 gerçek… siz ne karar alınırsa alınsın aksini ya da fazlasını talep etme konusuna kendinizi şartlamışsınız…
27.02.2022 · 36. sıra
isedim
26.02.2022 12:10