Sık geçen başlıklar

tsk'nın geyleri savaşta da elverişli görmemesi 1

ekşi'de gör
evladım sizin derdiniz hak falan değil ki… sizin derdiniz sadece bir şeylere itiraz edip, dikkat çekmeye çalışmak…

-devlet zorunlu askerlik ilan eder-
“ya ben askerlik yapmak zorunda mıyım?”

-devlet bedelli askerlik ilan eder-
“ya ben para vermek zorunda mıyım?”
“ya sadece parası olan kurtulacak öyle mi?”

-devlet askerliği kaldırır-
“orduyu tasfiye ettiler, ordusuz kaldık!”

-devlet homoseksüel vb. cinsiyetlere elverişsiz der-
“sen benim asker olamayacağımı nasıl iddia edersin?!”

al örnekleri çoğalt, sonu yok… %100 haklı bir devlet de yok, onun da peşinde değilim… ama sizin sıkıntılı bireyler olduğunuz %100 gerçek… siz ne karar alınırsa alınsın aksini ya da fazlasını talep etme konusuna kendinizi şartlamışsınız…