Sık geçen başlıklar

ts taraftarlarının fb taraftarlarına saldırması 1

ekşi'de gör
şaşırtmayandır. fenerbahçe otobüsü görünce dayanamıyorlar.

içerisinde kadın ve çocukların olduğu otobüse topluca saldırmak alçaklık değil de nedir?