Sık geçen başlıklar
trt 1'e göre daha karanlık bir görüntüyle turnuvaya giriş yapmıştır. sanırım ham görüntü hdr formatında bunlar da hdr olarak yayınlayamayıp sdr'a çevirdikleri için görüntü daha karanlık görünüyor. bu sorunu çözemezlerse turnuva işkenceye dönüşebilir. kırk yılın başı vergilerimizi helal edecektik onu da berbat edecekler galiba.