ıki sene oldu lan trenin yemekli vagonunda içeli, ne efsanesi.
efsane falan degildir su ara nasildir bilmiyorum ama hala icki verildigini dusunuyorum.
edit: illa yorucaksiniz beni di mi?
http://hizlitrenbiletisatis.com/…li-vagon-fiyatlari
11.08.2017 · 49. sıra
kasa kasa berg
10.08.2017 15:58 ~ 16:08