inşallah bir işyeri açabilecek kadar durumum olur da o zaman bütün çalışanlarını travestilerden seçerim, sorun olmaz.
bu arada maaşım 3.000 bile değil sayın amuğa koduğum!
tanım: normal bir eylem. yapmayanlar utansın.
12.08.2017 · 17. sıra
nickbulamadimnolcak
11.08.2017 00:11 ~ 00:34