bir süredir bu güzide bölgede bulunuyorum.
canım bölge insanının h'leri söyleyememelerine tam alışmışken geçen gün başıma şöyle bir şey geldi.
x-ali bey buyrun, haşure.
y- haşure mi!?
x- evet haşure.
y- haşure ne lan. (afedersiniz)
x- e bildiğiniz haşure işte.
y- oğlum hani siz h'leri söyleyemiyordunuz. şimdi de söylememen gereken yerde söylüyorsun.
x- eki eki eki.
aslında bir çok entry'de de bahsedildiği üzere trakyalılar h'lerin yerlerini karıştırıyorlar. *
12.02.2020 · 46. sıra
you and whose army
11.02.2020 08:33