Sık geçen başlıklar

trakyalılarda h'leri söyleyememe sorunsalı 1

ekşi'de gör
bir süredir bu güzide bölgede bulunuyorum.

canım bölge insanının h'leri söyleyememelerine tam alışmışken geçen gün başıma şöyle bir şey geldi.

x-ali bey buyrun, haşure.
y- haşure mi!?
x- evet haşure.
y- haşure ne lan. (afedersiniz)
x- e bildiğiniz haşure işte.
y- oğlum hani siz h'leri söyleyemiyordunuz. şimdi de söylememen gereken yerde söylüyorsun.
x- eki eki eki.

aslında bir çok entry'de de bahsedildiği üzere trakyalılar h'lerin yerlerini karıştırıyorlar. *