ankara'ya gelen her yabancı plaka diye görüp arttırıyorum.
bizim trafiğin kendi içinde bir sistemi var. ayak uyduramıyorlar buna.
30.05.2017 · 31. sıra
ingenieurin
29.05.2017 10:04