Sık geçen başlıklar

trafik cezalarının özelleştirilmesi 1

ekşi'de gör
memleketi nasıl sattılarsa.. satacak bişey kalmadı amk, trafik cezalarını satıyolar.. bu nasıl bi söğüşlemedir arkadaş.. verdiğimiz ceza bile yabancının cebine girecek..

kansızsınız, yatacak yeriniz yok. sizi destekleyenleri de allah bildiği gibi yapsın