herhangi bir abandonelik göremediğim olay. teyzeye gelince... bisiklete binmek, sinemaya/konsere gitmek, spor yapmak, resim sergisi falan gezmek sana "komik" gelir. çünkü sen bir orta doğu canlısısın ve hayata dair ufkunu açacak ne varsa ona karşısın.
edit: adama bir bisiklet hediye edilmiş. adam da jest olsun diye binmiş. böylesine ani gelişen, samimi bir durumu bile nasıl eğip büküp bu durumdan olumsuz çıkarımlar yapabiliyorsunuz anlamak güç...
04.06.2018 · 18. sıra
emine winehouse
03.06.2018 14:47 ~ 15:07