yaklaşık 10 senedir, genel olarak türk futbolunu siklemiyorum. son derece anlamsız, boş, sportmen olmayan, ticari ve siyasi faydalar için düzenlenen bir organizasyonun nesini sikleyeceksiniz ki zaten?
aptal insan işi.
verin şunların kupasınıda bitsin bu şamata.
01.05.2022 · 4. sıra
yerli filozof
30.04.2022 09:19