Sık geçen başlıklar

trabzon'daki kuaförün 17 günlük kapanmaya tepkisi 1

ekşi'de gör
muhtemelen ortalama zekada bir adamım. eskiden ekşi sözlük okurken kendimi salak gibi hissederdim, ''lan ne güzel yorumluyorlar olayları, yazıyor çiziyorlar'' derdim. çok olaylar oldu, buralardan giden çok yazar oldu ve okuma yazmayı az çok çözmüş herkes sözlüğe yazar oldu.
şimdi burayı okudukça müthiş zeki olduğumu düşünüyorum, özgüvenim artıyor.
ben hala ortalama zekadayım.

biri çıkıp isyan ediyor, trabzon'da yaşadığı için ''beter olsun'' diyorsunuz. izmir'de yaşayıp aynı açıklamayı yapsa topluca hükümete gömecektiniz.
''mal mısınız?'' diyeceğim, soru sanıp cevap vereceksiniz, ona üzülüyorum.