fındık üreticisiyim, hortum ve itfaiye ile geliyorum, benim istediğim kişiler seçilmediği için değil, seçenler yanlış sebeplerle insanları seçtiği için, seçenler seçtiklerine hesap soracaklarına bana saldırdıkları için, ülkede olan zırnık kadar iyi iş için seçtiklerini yere göğe koyamayıp ülkenin anası bellenirken ses çıkartmadıkları için.
su veren itfaiyenin hortumunu sikeyim.
kapanmakla kalmamalı fabrika bir an önce avmye çevrilmeli, o olmuyorsa ederinin onda biri fiyata ferreroya devredilmeli, ha o da olmalı bir a 101 açılmalı oraya.
edit: fabrika ferreronunmuş zaten, tabi hıyarlık bende, para kazanan ne ferreronun değil ki anasını satayım fındık işinde.
27.07.2018 · 5. sıra
kurremkamerruk
26.07.2018 01:21 ~ 14:37