uzun hali türkiye'nin isveç ve finlandiya'nın nato üyeliğini veto etmesi gerekliliği olan önerme.
reel politiğin yarar/zarar dengesi düşünüldüğünde türkiye'nin bu ülkelerin üyeliğine kesinlikle karşı çıkması gerekir diye düşünüyorum. neden? çünkü:
- isveç on yıllardır türkiye'ye ambargo uygulanması için lobi faaliyetleri yürüttü
- türkiye'ye olası bir saldırıda bu ülkeler tabii ki türkiye'ye yardım etmeme yönünde hareket edeceklerdir
- bu ülkelere olası bir saldırıda tsk'nın yardımı istenecek ve türkiye zor bir durumda bırakılacaktır
bu nedenler yeter sanırım.
07.03.2022 · 22. sıra
kantir atak sevici
06.03.2022 18:29