amerika'nın en büyük kazığı diyen var. güldürdün saf çocuk.
bu ne amerika'nın türkiye'ye attığı en büyük kazık ne de türkiye'nin yaptığı en yanlış hareket.
amerika modern türkiye cumhuriyetinin katilidir. henüz cumhuriyet bebeklik döneminde iken onu öldürmüştür. milyonlarca bebeğin geleceğini öldürmüştür. bir nevi devasa büyüklükte bebek katili bir ülkedir.
türkiye'yi dünya arenasında defalarca küçük düşürmüştür.
*halkın aydınlanmasının en büyük desteği olan köy enstitülerini kapattırmış,
*uçak, otomobil gibi yüksek teknoloji ürünü sanayi üretimini engellemiş,
*üretim toplumundan tüketim toplumuna çevirmiş,
*darbeler yapıp halkı birbirine düşürmüş,
*en seçkin askeri birliğinin kafasına çuval geçirip rezil etmiş,
*terör örgütleri aracılığı ile gelişimini engellemiş,
*ülkenin en büyük sırlarının olduğu kozmik odaya sızmış ve sırları ifşa etmiştir.
bunlar ne ilk ne de son olacaktır. amerika türkiye cumhuriyetinin en büyük düşmanı olması gerekirken sanki bunların hiçbirini yapan amerika değilmiş gibi hala kapısında yatıyoruz.
şimdi kalkıp10 milyar dolarlık eski jet anlaşması yapmak devede kulak kalır. buna gelene kadar sorulması gereken onlarca hesap var. ancak bu ülkede bu hesabı soracak olan götü o koltuğa oturtmazlar.
edit: gece uyku sersemi ile yapılan imla hataları.
09.10.2021 · 9. sıra
trynebs
08.10.2021 04:19 ~ 06:08