üretici defacto. türk malı mont. fabrikası türkiye’de.
buradan alıp almanya’ya götürmüşler, hem elin gavuru kışın üşümesin hem de satılsın diye de indirim bile yapmışlar, 15 euro’ya satıyorlar.
görsel
ticaret gibi ticaret... asgari ücretli bir alman maaşıyla 105 adet alabiliyor. cennet vallihi!
ama dikişinden fermuarına kadar aynı mont, hiç almanya’ya seyahat bile etmeden, ülkemizde 800 liraya satılıyor
görsel
türkiye’deki asgari ücretlinin ise 1 adet bile alacak bütçesi yok.
konu sadece fiyat da değil… evry nickli yazar kalite de farklı diyerek uyarıyor!
güya cennet vatanımızda sattıkları ürün
pamuk 20%,viskoz 7%,poliester 73%
dış güçlerde sattıkları aynı ürün
cotton 68% polyester 32%
eh ırmağının akışını sikeyim türkiye’m. bu millet keriz mi amk?
04.12.2022 · 33. sıra
deadgodinme
03.12.2022 00:41 ~ 11:52