Sık geçen başlıklar

torpili olmadan akademisyen olan kişi 2

ekşi'de gör
benimdir ve aşağıda da yaşadıklarım.

öss ilk 100.
3.5 ve üstü ortalamalarla 2 lisans diploması.
tübitak burslu yüksek lisans.
ylsy ile dünyanın ilk 50 üniversitesinden birinde doktora.
zorunlu hizmet için ülkeye dönünce fakültenin seni biz seçmedik istemiyoruz demesiyle ilçe milli eğitim müdürlüğünde geçen uzunca bir süre.
bir şekilde kanunu uygulamak zorunda kalıp, en düşük seviye kadrodan göreve başlatınca da türlü mobbingler.

olsun, kimseye borcunuzun olmaması çok güzel bir duygu, kimseye eyvallah etmiyorsunuz. zaten bu sebeple sevmiyorlar en çok. istemiyorsanız ödeyin tazminatımı yarın giderim, ben de sizle çalışmaya bayılmıyorum diyince çil yavrusu gibi dağılıyorlar.