Sık geçen başlıklar

toplu taşıma kullananların ezik olması 1

ekşi'de gör
çocukluk travmalarınız, ananızın babanızın sizi sevmeyişi, modern görüntülerinizin altında yatan o "çarıklı kalma" hissi, postmodernizm atıklarından medet umar hale gelebilecek kadar bulanmış zihin ve bilinç dünyanız....
daha bununla alakalı onlarca şey yazarım.
insan trollük için bile olsa kendine hakaret ettirmeyi reva görür mü?
tut ki yazılanlar gerçek, hiç mi okumuyorsunuz? bunun freud'u var, jung'u var, adler'i var, yeni dönem önemli isimleri var... hiç mi alınacak ibretleriniz yok? canı ve aklı olmayan, yolda açılmış yarıklar gibisiniz... nereye gittiği belli değil, nerden geldiği hiç belli değil, amacı belli değil, varlığı belli değil...
anlıyorum, insan olmanın değeri yok, insanı insan yapan değerler bir bir kaldırılmaya çalışılıyor ama bu kadar çabuk pes etmemek gerek insan olmaktan.
cidden akıl alır gibi değil.