Sık geçen başlıklar

tolga çevik'ten eşine duygusal mesaj 2

ekşi'de gör
suçluluk psikolojisiyle yazılmış gibi duran mesaj. bi boklar yiyip de abartıyla götü kurtarmaya çalışıyor gibi.
"benim kürkçü dükkanım sensin" gibi bi ana fikri var sanki yazının. son çırpınışlar gibi.

yakında kadının adamı boşadığını duyarsam şaşırmıycam...
adam çıkıp "kadın dediğin çocuğuna kendi bakar" filan dememiş. müteşekkir olduğu konuları sıralayıp güzel bir teşekkür etmiş. eşinin bu mesajdan çok mutlu olduğuna eminim, size ne oluyor yahu ?

bir tweet vardı, "bunlar ekşi sözlük'te biri espri yapınca seksist mi değil mi diye 10 gün tartışıp sonra gülüyolar" diye. ekşici olmama rağmen katılıyorum. fazla kasıyosunuz sanki.