togg da baskaca bazi yazilimsal sorunlar da var. guncellemelerle cozulur sanırım. araba siyasi gerekçelerle uretim baslama tarihinden iki yil kadar erken piyasaya sunuldu. belki donanimsal sorunlar da cikabilir. isin komigi togg bir kamu şirketi filan degil. devletle hic bir bagi yok. ama gel gor ki aselsan roketsan vs gibi devlet muamelesi yapiliyor. her yerde her sey o kadar sacma ki, bu sacmalik goze bile gorunmuyor. dusunsenize fiat bir araba cikartiyor, italyan hukumeti, iktidardaki parti filan bu arabayi siyaseten secimde kullaniyor, italyadaki bakanlara valilere filan bu arabayi kullanma zorunlulugu getiriyor, bu arabayi elestirenleri vatan haini ilan ediyor filan. komik di mi? türkiye de komik degil.
not: araba kendi segmentinde guzel sayilir. daha ust segmentte cok daha iyi, alt segmentlerinde daha kötü arabalar var. elektrikli araclar genis bir bir yelpazede uretiliyor. bin cesit arac var. iyiler var, kötüler var, bu araba da ortalarda bir yerlerde. yazilimsal ve donanimsal eksikleri varsa da guncellemelerle halledildikten sonra rahatlikla alinir. turkiye icin f/p orani da iyi sayilabilir. allahin bir lutfu da degil, boktan bir araba da degil. mevzu bu, ne fazla ne eksik.
30.08.2023 · 11. sıra
doctor hu
29.08.2023 12:45 ~ 22:25