bu başlıkta şöyle bir entari var:
"seni sikeceğim arslanım"
not: silme canım, caps alındı...
şimdi bu tanım, tanım devamı veya bkz mı?
değil.
bi yandan da gg mi? bence evet, alenen tehdit ve hakaret içeriyor çünkü...
peki bu entari nasıl hala yayında? (az önce kendi adıma şikayette bulundum mesela ben)
pşşt, sedet ve dürümcü ve de yeni atanmış müdür (her kimsen? sesini soluğunu duymadık hiç); sizin ben yaptığınız işi öpeyim emi?
tanım: iki adet geri zekalının vıcık vıcık ilişkisine meze olmuş yazar, bulaşmasaymış iyiymiş bence...
24.11.2017 · 10. sıra
uyuzcan
23.11.2017 00:16 ~ 00:58