katılmadığım önerme. tam tersine de katılmıyorum.
çok iyi filmler, çok kötü filmler, çok iyi oyunlar, çok kötü oyunlar hep olacak. hangisini hangisiyle kıyaslıyorsunuz?
diyelim ki, var olan en iyi sinema filmini, var olan en iyi tiyatro oyunuyla kıyaslıyorsunuz. buna da katılmıyorum; çünkü subjektif kararların ötesine geçemeyecek.
tiyatro ne kadar büyülü olabilirse, sinema da o kadar olabilir, bunun olmaması için tek bir engel gösteremezsiniz. en fazla, gösterdiğinizi zannedersiniz.
yol yakınken geriye dönün ve o gün, iyi sanat her neredeyse onu bulup desteklemeyi öğrenin.
25.12.2017 · 19. sıra
righteous man
24.12.2017 16:13