türk erkeklerinin -hepsi olmasa da hatırı sayılır bir kısmının- taşa toprağa bile beğeni yağdıracağının bilincindedir. denemesi bedava.
kendisi fotoğrafı olmayanı beğenmez ama. önce kendisi görecek çünkü. eşit şartlarda olmayı yediremez bir türlü. kendi mahcemali(!) nimettir, başkalarınınki çingene bohçasıdır.
neden keko kızların böyle egoya sahip olduğunu düşünüyorsunuz?
not: söylediğim her iki cinsiyetin de geneline yönelik ithamlar değildir. yalnızca taş toprak koyan kadınlar ile onları beğenen erkeklere yöneliktir. eğer bu gruba dahil değilseniz üstünüze alınmayın.
04.12.2020 · 33. sıra
oyledusunmuyorum
03.12.2020 12:47 ~ 22:52