sayın erdoğan kültür ve sanat için çok güzel şeyler yapıyor demiş.
(bkz: mimar sinan güzel sanatlar ü.'nin cb ofisi olması)
(bkz: devlet tiyatrolarının cumhurbaşkanı'na bağlanması)
çok güzel şeyler yapıyor. evet.
edit: resimdeki yavuz bingöl'ü bulun.
29.07.2018 · 21. sıra
gayim ama para bende
28.07.2018 11:11 ~ 11:27