bazı tatların yükseklik ve basınç farkından dolayı uçuş esnasında daha farklı ve lezzetli geldiğini okumuştum bir yerlerde. mesela domates suyu gibi normalde içmeyi aklımdan geçirmediğim bir içecek, bir thy uçuşunda çok hoşuma gitmişti -evet bir zamanlar thy domates suyu da ikram ediyordu- belki bununla ilgili bir durumdur.
edit: ilgili açıklamayı bulup bana ileten @tikimvaryanlisanlasilmasin ‘a teşekkür ediyorum.
edit2: yazmazsam hatırım kalır, thy’nin iç hat uçuşlarında bile ana yemek - salata - tatlı şeklinde mükellef ikramlarının olduğu zamanlarını (max 10 yılı var, aşırı eski değil ha) da yaşadık, hey gidi… kaşarlı tost da neymiş!
20.12.2022 · 48. sıra
yarim kalan gufte
19.12.2022 09:53 ~ 13:17