Sık geçen başlıklar

thodex mağdurlarına devletin yardım etmesi 2

ekşi'de gör
lahanayı yerken kıtır kıtır sapına gelince me.
yok öyle bir dünya.
sen herhangi bir düzenlemeye tabi olmayan piyasaya girip yatırım yap sonra devlet yardım etsin. yok ya.
3 gün önce kripto piyasasına vergi iddiası olunca öyle şey mi olur devlet karışamaz diyen adamlar şimdi devlet bize yardım etsin diye ağlıyor.
kusura bakma da sen bu riski alıp girmişsin devlet herhangi bir düzenleme olmayan piyasa yüzünden dolandırıldın diye neden sana yardım etsin?

saçma bir istektir.
riski göre göre girip devletten yardım beklemek de ayrı bir sorunsal. mağdurlara üzülmemek elde değil ancak bunun çözüm merci devlet değil.

edit:imla