Sık geçen başlıklar

the witcher 3 wild hunt'ın abartılması 1

ekşi'de gör
başlığı görünce yeniden oynamak geldi içimden. bence yeterince abartılmıyor biraz daha abartılması lazım. oyunun hikayesi atmosferi harika. gwent bile başlı başına bir oyun zaten