Sık geçen başlıklar

the wheel of time 1

ekşi'de gör
hakkinda yapilan negatif yorumlarin bir kismini anladigim ve katildigim dizi. fakat su diziye gidip imdb’de 1 verenleri anlamak mumkun degil. herkesin kendi takdiridir, isteyen istedigi oyu verir elbette ama 1 nedir lan? bu dizi 1 ise eger, bazi dizilere -7 falan vermeniz gerekir.
kitaba uymamis dersin, cgi guzel olmamis dersin vs. gider 4 5 verirsin hic begenmediysen. birisi de gelmis gercek skorlar 1 verenlerdir demis. hadi ordan. 1 verenler olsa olsa haterlardir.