gollum ve erdoğan ın yanyana durdukları görselin altına "erdoğan (left)" yazmaları bizi ne kadar ciddiye aldıklarının ispatıdır. ashdfahsdhfahah
http://www.theguardian.com/…dogan-comparison-insult
03.12.2015 · 26. sıra
kuafor cengiz
02.12.2015 17:35