yine tam bize göre bir iş olmuştur. takım ayırt etmeksizin söylüyorum şu şartlara uyabilecek kulüp yok ülkede. kaldı ki ceza sistemi de yanlış. tamamen göz boyama.
şöyle örnek vereyim diyelim ki x kulüp limitleri aştı. ceza cümlesi aynen şöyle “puan silme, para cezası uyarı cezalarından birisi veya bir kaçı verilebilir” kesin bir hüküm yok. x takım 4 büyük takım ise para cezası verilir ama atıyorum sivasspor ise puanı silinir. böyle cümle mi olur?
hele federasyon başkanının asarız keseriz tavrı var ki çok komikti. ülkenin tek hakimi bile yeri geldi kulüpleri karşısına alamadı. siz mi alacaksınız?
11.12.2019 · 22. sıra
elbistan
10.12.2019 03:17