Sık geçen başlıklar

terminator'u arnold dışında oynayabilecek oyuncu 1

ekşi'de gör
yoktur, çünkü benim gözümde terminatör, arnold'u oynuyor. yani biz bir sohbette ondan bahsedeceksek arnold demiyoruz, terminatör diyoruz. o filmi döneminde izleyenler, o adamı terminatör diye biliyor, bizi ellemeyin. illa biri oynayacaksa yeni adı karbüratör olsun. terminatör bir tanedir, tipi falan bellidir.