Sık geçen başlıklar

terim gelirse galatasaray'ı bırakırım 1

ekşi'de gör
herşeyden önce ben bir fanatik ya da bir körü körüne taraftar falan değilim. iyi bir galatasaraylıyım ancak, fatih terim gibi mafya bozması bir adam bir daha bu kulüp kapısından içeri girerse ya da arda turan! çok net beyanımdır 30 küsür yıllık galatasaray taraftarlığımı bırakacağım! bırakmak hiç de o kadar zor olmayacaktır. zira, sporcunun zeki, çevik ve ahlaklısını seviyor olmak bizler için bir ata geleniği olmalıdır ve zeki, çevik ama ahlaksız insanların olduğu bir takımı desteklemekten sakınırım. bu yüzden taraftar olma, insan ol! diyerek her galatasaraylıyı benzer bir onurlu duruş sergilrmeye davet ediyorum. sporda başarı herşey değildir.

1. edit - bazıları sen zaten taraftar değilsin böyle düşünüyorsan, siktir git falan yazmış. öncelikle; kimseye ciddi taraf olmadım hayatımda, parti tutmam, üyeliğim olan bir yer de yok! galatasaray benim için özeldir, ama illede karakter yoksunu insanlarca başarı elde edecez gazı ile anılacaksa, buyurun siz taraftar olmaya devam edin! sevdiğine yanlış yapıyorsun demek bir erdem, her haliyle seviyorum demek ise bir yavşaklık ve yalakalık belirtisidir. kişiliği oturmamıştır, adam değildir.net