Sık geçen başlıklar

tereyağı kullanmanın köylülük belirtisi olması 3

ekşi'de gör
“sikimden asagi...” diye cevaplayabilecegim baslik. tereyagi ve zeytinyagi bu dünyanin hükümdaridir.

hatta yemeklerle alakali iran asilli bir amerikali sefin yaptigi program var netflixte. adi da “yag, tuz, isi, asit” gibi bir seydi.

köylülükmüs, götüme bak sen, lordlar kamarasindan koltuk kapti da tereyagini elestiriyor.