Sık geçen başlıklar

teravih namazı çıkışı parkta bira içenleri görmek 1

ekşi'de gör
ne rezil bir görüntüdür.

pırıl pırıl gençlerin ziyan olduğunu görmek...

bunda devletin de suçu var elbette. alkol fiyatları bu kadar yüksek olmasa gençler bira ile hamallık etmeyecekler. güzel güzel viski ya da rakı içeçekler. ama nerdee.. gençleri en verimli çağlarında biraya mahkum edenler utansın.