reina'yı tarayan ve onlarca canı alan da, 4 yaşındaki çocuğa işkence edilsin diyen de aynı allah'a iman ediyorlar bir de değil mi...
"bizi doğru yola, kendilerine nimet verdiklerinin yoluna ilet; gazaba uğrayanlarınkine ve sapıklarınkine değil." fatiha
amin.
18.01.2017 · 12. sıra
gevrekli
17.01.2017 09:45 ~ 19:37