Sık geçen başlıklar

terör kaygısı var ama cazibe merkeziyiz 1

ekşi'de gör
başbakan yardımcısı mehmet şimşek'in ankara'da 28 kişinin öldüğü saldırıdan 1 gün sonra, diyarbakır'da 6 asker şehit olduktan saatler sonra yaptığı açıklamadır:

link

insanlar daha kayıplarını öldü mü yaşıyor mu diye hastanelerde, morglarda ve hatta sözlüklerde ararken *, daha şehit askerlerin ailelerine çocuklarının şehit olduğu haberi bile verilememişken bir hükümet yetkilisinin yatırım derdine düşmesi, cümleleri okuyan beni utandırdı. ancak görüyorum ki bu cümlelerden sonra o salondaki kimse utanmamış. yazık, çok yazık.