başbakan yardımcısı mehmet şimşek'in ankara'da 28 kişinin öldüğü saldırıdan 1 gün sonra, diyarbakır'da 6 asker şehit olduktan saatler sonra yaptığı açıklamadır:
link
insanlar daha kayıplarını öldü mü yaşıyor mu diye hastanelerde, morglarda ve hatta sözlüklerde ararken *, daha şehit askerlerin ailelerine çocuklarının şehit olduğu haberi bile verilememişken bir hükümet yetkilisinin yatırım derdine düşmesi, cümleleri okuyan beni utandırdı. ancak görüyorum ki bu cümlelerden sonra o salondaki kimse utanmamış. yazık, çok yazık.
19.02.2016 · 47. sıra
nyahtheoriginal
18.02.2016 14:32 ~ 16:15