Sık geçen başlıklar

teoman'ın integralin kaldırılmasına yaptığı yorum 2

ekşi'de gör
şeyi daha acıklı buluyorum aslında... bizim çocukluğumuzda ve ergenlikte nadiren gördüğümüz bazı akrabalarımız, pederin enteresan arkadaşları, yaşı bizden büyük şekilli şemalli ağabeylerimiz, ablalarımız olurdu. meşrebince gözüpek, hayata enlemesine girmiş tipler falan. bunların böyle enteresan söylemleri falan olurdu işte kah örf, adetler, ilişkiler vesair... müesses nizamın dışında gözüken marjinal söylemler falan... neyse tabi o yaşlarda etkilenirdik, "ulan sadık abinin ne biçim şekli var aq, bu adam amerikalarda mankenlerle çıkıyor", ırmak abla kontrbas çalıyor, tiyatrocu falan sanıyorduk ki final enformasyonu oradan alıyoruz.

tabi yaş ilerliyor, biz de giriyoruz bir serüvenlere, bir yerden boynuzlar, kulaklar, ebatlar yer değiştiriyor... yıllar sonra o sadık abiyi tekrar görüyorsun, ırmak ablaya denk geliyorsun bir şekilde. muhabbet falan derken bir bakıyorsun bu sadık abiler, ırmak ablalar 30-35 sene evvel habitatın ilerisinde formatlar, şekiller yakalamış olsalar da bildiğin "denyo level" tipler. inceden bir hayal kırıklığı olur gibi oluyor.

teoman'ın olayına gelince kendi adıma şaşırtıcı bir durum, bir sürpriz yok. müslüm gündüz'ün olduğu memlekette ben teoman'ı, mustafa altıoklar'ı sırtımda taşırım. takılmam yani karanlığın, denyoluğun nispetine o kertede. türkiye hem yeterince klas, hem yeterince akıllı hem de tekamülü oturmuş bir figür öne çıkaramadı henüz. yani burada öyle bir meme terennüm etmedi, daha zamanı var. ileride gülüp geçeriz bunlara. şebnem ferah'ı ilahe bilenler var hala bu gariban memlekette. umut sarıkaya'nın taşşak muhabbeti seviyesinde mevcut gerçeklik. ötesine de daha var. teoman da bu ülkede şeklini yapmış kafasına göre takılıyor işte, hani memleket yamyam, yobaz dolu olmasa taşşağın kralını geçerim, maymun ederim de yok abi o noktada değiliz, ne işim olur benim teomanlarla, berkutlarla aq yoksa niye yazayım bunu...
"fakir çalmasını bilmediği için fakirdir" tadında bir açıklama olmuş. adam integral yapamadığı için kepçe operatörü oluyor olmasın. he biz yaptık da noldu kepçe operatörü benden zengin aq. *