Sık geçen başlıklar

temizlikçi kadının ırzına geçen yaratık 1

ekşi'de gör
haberdeki bir kelime dikkatimi çekti: ikili. bir mağdur ve bir sapıktan ikili olarak söz edilmesi ne kadar çirkin. bu söylem de bir bakıma o pisliğin sözleriyle aynı doğrultuda değil mi?